onsdag 6 november 2013

Linda & Jonas...

 
 
 
Linda & Jonas valde att bli man och hustru med ett höstbröllop.
 
Det var härligt att få uppleva denna stunden då vi skulle ta porträttbilderna.
Hos Linda & Jonas är skrattet aldrig långt bort, så det gick som en tråd genom fotograferingen.
De har vandrat tillsammans i över 18 år,
och jag ville ha med deras vandring när jag fotograferade dem vid Stens Huvud på Österlen.
Regnet hängde tungt över oss, men jag tror att det var Jonas och Lindas kärlek till varandra som gjorde att vädergudarna blidkade oss.


 
 
 
 





 
 
 





 






 





















 


 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder på mina bästa vänner. ♥ jag längtar verkligen tills det e vår tur att vara där och visa upp vår kärlek vi har till varandra. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jill!
      Det är en underbar magisk känsla att fånga kärleken på bild. Tycker mig se er kärlek och samhörighet hos er var gång jag träffar er, men jag förstår att det är något visst att få det på bild <3

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.