torsdag 20 oktober 2011

En ganska cool dag...





 I sensomras gjorde jag ett fotojobb med VD:n Ida Jonsdotter på Media Resurs. Hon behövde lite miljöbilder. Direkt så kom jag att tänka på stallarna på ett skånskt slott. Jag hade passerat där ett antal gånger och de hade renoverat upp stalldörrarna så fonden var så fräsch. Och just dessa bilderna fastnade jag för. Annars var det en dag full av utmaningar.... starka kastvindar, ömsom sol och ömsom moln. men det var en trevlig dag full av skratt och turisterna hade också kul... åt oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.