måndag 17 oktober 2011

Morning has broken...





När jag var i Ronneby och hälsade på några vänner som bor vid Silverforsen, passade jag på och gå ut på morgonen för att ta lite bilder. Dimman låg över vattnet och Kärleksön. Gick ut och satte mig där och inväntade soluppgången för att få det  rätta sagolika ljuset. Under tiden fick jag uppleva lite av djurlivet.Hägern som lyfte från vassen och Ändernas nyfikenhet då jag satt vitt vattenbrynet.
Och i huvudet så rullade " The soundtrack of my life"  Cat Stevens Morning has broken .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.